sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Oot viirus ohjelma jost en tahdo luopua


Joo.. Tiedän etten ole tosiaan kirjotanu varmaan vuoteen!! Oikeesti : ( oon nyt toooosi pahoillani siitä. Jos tätä mun höpötystä enäää edes kukaan lukee :D mutta siis joo tosiaan syynä on ollu ihan oma laiskuus, en oo vaan jaksanu raahata persettäni koneelle ja kirjottamaan tänne. Mutta jos jotakin enää kiinnosta lukee tätä niin mä tosiaan voin alkaa panostaa edes pari kertaa viikossa kirjottamaan tänne :) Mistähän mä alottasin kertomaan ettei tästä ihan hirveen pitkää postausta tule : o Eli joo toi loma postauski jäi vähän kesken mutta siis loman jälkeen mulla alko siitä sit melkeen heti uus jakso joka oli TOP jakso eli työssäoppiminen ja pääsin sitten lukion keittiöön tekee oppilaille ja muille ruokaa ja siellä mä sit vietin mun 6vk, mun ihanien luokkatovereitten kanssa ( Emma ja Oona) :) Oli siellä sit muitaki mutta siitä viis. :D Aivan mahtavat 6vk vaikka joo meinas välillä mennä hermo siihen paikkaan. :D Mutt ihanaa siellä silti oli :) Ois sinne voinu jäädä pitemmäksi aikaa! Mutta sitten tarjoilija topin aikana mä sinne kyllä ilomielin haluisin! Mutta nyt voisin laittaa pari kuvaa! :)



Sitten tossiaan sen yli 6vk aikana on tapahtunu vaikka ja mitä! Se tosiaan sisältää bileitä, riitoja, itkua, naurua, iloa ja surua ja ihan kaikkee mahollista! Oli tossa kaverin tuparit ja sillain :) Ja sitten kaikkein parhain mitä on tän 6vk aikana tapahtunu on se että ostin itselleni oman koiran, Nasun. :)  Maailman ihanin, sulosin, tyhmin, urpoin, rakkain ja vaikka mitä! Siinä on bichon frise ja kiinanharjakoiraa :) Silmäthä siinä sulaa ku sitä kattoo! :) Jouluki tuli ja meni tosi nopeesti! Hyvä kun kissaa ehti sanomaan :D mutta jooo, rahaa mä sanoin pääosin lahjaks :) Ja pari leffalippua! Iran kanssa käytiin eilen kattomassa se Rakkauden rasvaprosentti ja vähän shoppailemassa :) Sitten Tuuli tuli meille yöks ja katottiin pari leffaa ja sitten yöllä sitä juttua riitti aamu viiten asti :D mutta kyllä loppujen lopuks me alettiin nukkumaan ku alko sen verran väsyttää :) Sitten päivällä otettiin kuvia ja semmosta :) Niitäkin sitten tulee kun niitä saan ja ehin kirjottaa :) Ja jeeee, Henni rakkaani tulee huomenna viettämään mun kanssa uuttavuotta ja käydään leffassa ja kaikkee muuta kivaa! :) Jaja mitäs vielä :o en tiiä! Mulla on ens jakso ihan hemmetin lepposa! Ja semmosta :) Katotaan rakkaat sit ens vuonna ;)) "vähän" lisää kuvia! See ya! :)


Nasu :)  





4 kommenttia:

  1. MITÄMITÄ ! sä jopa muistit et sulla on tämmönenki ! Hyyyvä tyttö. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :) oli pakko ku ei ollu muutakaan tekemistä ja nii :)

      Poista
    2. OOO GO IITU GO IITU!! Mahtavaa, olen niiiiiin über ylpee susta♥ kohta saat lisää kirjotettavaa ;) ja hei voisit tehä ton haasteen mun blogista!

      Poista
    3. Jeeee! :)) hyvähyvä!! ;) voisin joooo joskus yöllä vaikka! :)

      Poista