sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Shine bright like a diamond.

"Tehtävänä on siis Kiittää haasteen antajaa, kertoa 11 asiaa itsestäsi, vastata haastajan tekemiin 11kysymykseen, Keksiä itse 11 uutta kysymystä ja lisäksi haastaa 11 bloggaajaa tekemään haaste. Haastetuissa blogeissa tulee olla alle 200 lukijaa. Kyseisille bloggaajille ilmoitetaan haasteesta henkilökohtaisesti heidän omissa blogeissaan!" Haasteen sain Tuulilta kiitoos ! :) 

11. asiaa itsestäni 

1. Mä rakastan musiikkia yli kaiken ja laulamista! Emmä vois olla päivääkään ilman musiikkia. Ja se biisi mitä mä kuuntelen riippuu ihan mun fiiliksestä :) 
2. Tykkään kattoo tosi paljon ohjelmia, etenki lastenohjelmia tai jopa lastenleffoja! :D Ja myös muitakin leffoja :) romanttisetkomediat on se mun juttu ja noi lastenleffat. 
3. Mä niin yli kaiken tykkään muumeista, ne on vaan niin ihania etten kestä :) 
4. Pidän itestäni just semmosena ku mä oon! :) 
5. Oon välilllä tosi äkänen ja mökötän ihan tyhmistäkin asioista ja sit mulla on semmosia päiviä että pienetki ärsyttävät asiat tuntuu ihan liian ärsyttäviltä.

6. Tykkään halaamisesta :) 
7. Oon nyt päättäny että musta tuleekin kokki! Taino se voi vielä muuttua mutta se on mun mielestä se mun juttu ja ehin baarimikoksi hankkiutua! :) 
8. Äiti on mullekki sisko, mutta kumminkin äiti :) rakastan sitä yli kaiken! Mä voin kertoo sille  _IHAN_ kaiken kuten huomaatte painosanalla ihan kaiken :) 
9. Ystävät on mulle myös TOSI tärkeitä :) rakastan kaikkia ihan älyttömästi.
10. En tykkää olla riidoissa :( enkä yleensä vihaa ihmistä jos siihen ei ole syytä. 
11. Koirat on ihania <3>

11 haastaajan kysymystä 

1. Millainen ystävä mielestäsi olet? 
- apua.. emmä osaa tommosta, en haluu kuulostaa itserakkaalta mutta hyvä ystävä, osaan kuunnella, puhua, lohduttaa, naurattaa ja olla niinku oikea ystävä on :) 
2. Milloin viimeksi pelkäsit jotain todella, miksi? 
- ömmm, 
3. Minkä kameran omistat, miksi juuri se? 
- Canon 1000D, ömm sain sen 2 vuotta sitten joululahjaks mun sukulaisilta ja en oo sen jälkeen ostanu uutta koska tuo on mun mielestä ihan hyvä mulle :) 
4. Mitä urheilu merkitsee sinulle? 
- Toisaalta mä en paljoo urheile, mutta rakastan kesällä hyvien ystävien kanssa pesäpallon peluuta :)
5. Voisitko elää ilman puhelintasi? 
- En ikinä! 

6. Oletko enemmän menevää tyyppiä vai rauhallinen mietiskelijä, perustele?
- Oon toisaalta molempia, tykkään matkustella, käydä kavereilla kylässä tai äitin kavereilla :) tykkään automatkoista tosi paljon. Mutta välillä mä tykkään olla kotona kuunnella musiikkia ja miettiä mitä on maan ja taivaan välissä :) 
7. Mitä haluat tulevaisuudelta? 
- Hyvän ammatin, perheen, koiria, ihanan kodin :) 
8. Kolme mielestäsi ihanaa asiaa talvessa? 
- On jotenki niin kaunista, pimeet illat ja pulkkamäki! 

9. Oletko koskaan oikeasti vihannut jotakin henkilöä? 
- Olen. 
10.Mitä mieltä olet abortista? 
- En hyväksy semmosia... Ihan perseestä näin suoraan sanottuna.. Rakastan lapsia yli kaiken ja en salli semmosta! 
11. Jos saisit kysyä itseltäsi yhden kysymyksen mikä se olisi ja mitä vastaisit siihen? 
- APUA! Paras paikka maailmassa? - Oma koti, jossa tuoksuu ihan kodille jossa on lämmin ja kodikasta josta löytyy rakkautta ja halauksia, jossa on äiti ja koirat :) 

11. Omaa kysymmystä 

1. Mitä teet mielelläsi vapaa-aikana? 
2. Mikä on sun lempiruoka?
3. Mitä mieltä olet rasismista, perustele?
4. Jos saisit elää yhden päivän menneisyydestä mikä se olisi, kerro siitä päivästä?
5. Mikä on sun lempileffa?
6. 3 asiaa mitkä saa sinut iloiseksi? 
7.Mikä on sinulle tärkeintä maailmassa? 
8. Tykkäätkö koulusta, ja jos kyllä/et niiin miksi? 
9. Paras urheilulaji? 
10. Raha vai rakkaus? 
11. Minkälainen on unelmien poikaystävä? 


Mun on pakko kompata Tuulia ja sanon että kaikki jotka tän lukee / jaksaa niin tehkää! :) Olisin tooosi ilonen jos tekisit :) Minä kiitän! 

2 kommenttia:

  1. hyvähyvähyvähyvä iituu♥! Kauniita kuvia ootki löytäny... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiän ;)) oon niin hyvä noitten kuvien valitsemisessa! :D

      Poista