tiistai 8. tammikuuta 2013

Mä olen kyllästynyt niihin voimiin jotka ohjailee mun elämää.

 Lupasin tulla taas kirjottelee :) en tullu ihan sillon ku piti mutta nyt tulin ku mulla on aikaa.. Eka koulu "viikko" meni ihan hyvin, mutta tää toinen ei alkanu oikee hyvi ; ( oon saikulla koko viikon ja semmosta :) Ehin ainaki tehä vaikka ja mitä täällä kotona! Voi olla että alkaa tulla aika tylsää mutta ei se mitään :) Jos sitä vklp taas Katjalle menis :) Jos sitä ei tulis taas kipeeks.. Viime yönä nous kuume ihan yhtäkkiä ja päätä särki ihan tajuttomasti ja hyvä kun henki kulki. Että semmosta :)) Viikonloppu meni Katjalla, olipahan taas yks parhaista vklp ja parhaassa seurasssa ;)  perjantaina tehtiin ruokaa ja istuttiin koneella ja taijjettiin nolata ittemme mut ei se mtn :DD:D Ei kyllä sinäänsä hävetä mut ihan hyvä vaa ;D Lauantaina käytiin ottaa kuvia ennenku Tuuli tuli, tehtiin tortilloja ja tulihan sitä sit laualettuaki enemmän ku mitä kuvitteli :D Ihme sinäänsä että ääntä llähti sen jälkee.. Ääni oli nii ihana ettette uskokkaa! ;) Sit katottii leffaa, Paranormal activity 4 :D nauroin vaan ja Katja huuti vieressä :D Ei se väärin oo ;) Sitten pelattiin jotain hassua peliä :) jonka tietenki hävisin :( mut ei se haittaa! Sunnuntaina sit otettiin kuvia jaja äiti tuli sit hakee mut ja tuulin :) Ja siinäpä se sunnuntai meni kotona ollessa :) Nyt sitten kuvia! enjoy, vai miten se meni :D heihei :) 















Mä ja mun retard ystäväni <3 div="div" nbsp="nbsp">
Ps. Sanokaa mitä tykkäsitte!! :)) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti